Jongste aktiwiteit:

DRINGENDE LEES ASB ALLE LEDE: Radio blootstelling vir INK en INK-lede

Beste INKers

‘n Ongelooflike voorreg het ons beval waar Kriel 95.5 FM vir ons ‘n uitsaaispasie gemaak het. Dit bied ons die geleentheid om INK bekend te stel en aan elke lid en hul werk lugtyd te bied.
Eduard Smith sal vir ons die uitsending waarneem en gaan poog om nie net INK nie, maar ook elke digter te bemark.

Daar is geleentheid om nuwe publikasies bekend te stel en dan ook sommer ‘n behoorlik resensie daaroor op lug te doen.

Die tydgleuf is weekliks 12h15 tot ongeveer 12h45 en daarom sal elke digter nie elke week ‘n geleentheid kry nie, maar daar sal gepoog word om met tyd aan elkeen aandag te gee. U moet asseblief per epos aandui indien u NIE hierby ingesluit wil word nie. Dit beteken, dit is ‘n opsie-uit en nie ‘n opsie-in benadering. Indien jy nie aandui dat jou werk nie uitgesaai mag word nie, neem INK aan dat jy toestemming verleen het.

Uitsending begin DV 4 Oktober 2020 om 12h15. Die skakel om per internet te luister is http://mytunes.co.za met Sluier de Ridder.

Dit is ‘n wonderlike geleentheid en ons vertrou almal sal dit geniet.
Groete
Anze




Woorde is my asem en skryf my passie!!! Ek waardeer elke stukkie kritiek, verkieslik positief, maar kan die negatiewe ook hanteer. Dankie dat jy die tyd neem om na my werke te kyk en dit te beoordeel. Ek is n Boeremeisie in murg en been... mal oor die wye natuur van plaaslewe wat my omring Ek is getroud met die wonderlikste man (Willie). Ons is geseend met 3 pragtige dogters en 'n kleinseun en 3 kleindogters. My verhouding tot my Skepper loop baie diep en ek dank Hom elke dag vir al die voorregte en genade gawes wat ek so onverdiend ontvang... Loutering is deel van my lewe en ook daarvoor dank ek Hom daagliks want dit maak dat daar altyd groei in my lewe is...

2 Kommentare

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed