Jongste aktiwiteit:

Annamarie du Toit
vir

Annamarie du Toit

Lees meer bydraes deur Annamarie du Toit

BRONS KLAS

Carpe diem

1.Gryp die oomblik

‘n Klompie jare gelede was Koos en ek vir ‘n paar maande in Zambië gestasioneer. Ons selfone was nie internasionaal gekoppel nie. Ons was afhanklik van Pieter en Elsie se huisfoon vir oproepe na Suid-Afrika. En was dit duur! – sestig rand vir drie minute se kosbare gesels met ons geliefdes.

Pappie was oud en alleen, maar nog vol lewe en werk. Hardus en Ellare en so ook Corneel en Ronel, was pas getroud. Francois se universiteitssangroep het hul eerste CD vrygestel. Broers en susters het hulle gange gegaan.

Waarom het ons in daardie tyd so verskriklik na ons mense verlang? Miskien juis omdat kommunikasie so duur was?

Ons bel vir Hardus-hulle. Hulle speel binnenshuise krieket. Teleurstelling. Pa en Ma het in die sak gepraat, het ons later gehoor. Die selfoon was in hulle sportsak, terwyl hulle besig was met hul sport. Met Corneel en Ronel kan ons ‘n geselsie inkry. Francois is ook beskikbaar.

Ek bel vir Paps. Hy gesels land en sand. En skielik:

Haai, ou kindjie, dit kos seker baie om so te praat?

Ek sluk swaar aan die sestig rand in my agterkop.

Ja, Pappie, dit is maar duur.

Dan moet ons nou maar afsluit.

Dis reg so, Pappie. En ons groet.

Twee weke later is hy oorlede. Sonder ‘n verdere groet.
GRYP DIE OOMBLIK!




Woorde is my asem en skryf my passie!!! Ek waardeer elke stukkie kritiek, verkieslik positief, maar kan die negatiewe ook hanteer. Dankie dat jy die tyd neem om na my werke te kyk en dit te beoordeel. Ek is n Boeremeisie in murg en been... mal oor die wye natuur van plaaslewe wat my omring Ek is getroud met die wonderlikste man (Willie). Ons is geseend met 3 pragtige dogters en 'n kleinseun en 3 kleindogters. My verhouding tot my Skepper loop baie diep en ek dank Hom elke dag vir al die voorregte en genade gawes wat ek so onverdiend ontvang... Loutering is deel van my lewe en ook daarvoor dank ek Hom daagliks want dit maak dat daar altyd groei in my lewe is...

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed
  • Fanus Strydom het ‘n nuwe publikasie gemaak

  • Amanda het ‘n nuwe publikasie gemaak

  • Amanda het ‘n nuwe publikasie gemaak